Demens på G

Gokväll i stugorna!
Gissa vad jag glömde imorse om inte min matlåda Ghaaaaaaaaaaa...Ibland blir man bara så trött på sig själv, ändå hade jag satt fram den på köksbordet när jag steg upp..Hmmm...när jag väl var på jobb upptäckte jag att min matlåda inte var i bilen och då gick det upp ett ljus i denna kvinnas huvud...YES..YES...YES!! ÅTERIGEN HAR JAG LYCKATS GLÖMMA!!! undrar om det kan vara ett tecken på Demens???
Dagen har varit bra även idag, gått som smort hela dagen och det är jätteskönt. 
Började städa lite när jag kom hem, och nu sitter jag bara här och kopplar av, ska snart ta Felix en liten runda. 
Idag blir det ingen middag eftersom det blev så mycket mat över sen igår så vi får hålla till godo med den maten idag oxå *L* 
Jag hoppas att alla har en fin Tisdagkväll...

kramis bananis 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0