matlåda eller ej?

Tjingeling alla gammlingar och ungdomar!
Idag är jag så nöjd med dagen trots att jag inte gjort ett skit egentligen men ändå känns denna dagen helt ok för att vara MÅNDAG *L*Dagen på jobbet har flutit bra och idag hade vi APT=arbetsplatsträff som vi då har en gång i månaden, det ena gav det andra och det blev en del tjaffs och gnaffs som inte är så kul förstås...Alltid är det någon i sällskapet som ska vara mer höhljud än den andra. och Oftast har jag inte så mycket att reagera över för det jag tycker är fel, tar jag oftast och diskuterar med människan som jag ev retar mig på så vi brukar klara av tjaffset innan mötet typ. Varför då dra upp det i grupp? om man har rett ut problemen sinsemellan? BARA ONÖDIGT NEGATIV ENERGI PÅ HELA GRUPPEN!
JAJA...när jag kom hem så var jag först VÄLDIGT stressad...vet inte varför men jag bara kännde i hela kroppen Ohhhhh......
hur ska jag klara denna kväll??????
började kolla på datan efter receptet som jag hade bestämt mig för och ytterligere en gång blev det ett recept från http://ensidamedmat.se  Jaaa...alltså hon har helt enkelt bra recept på sin sida fastän jag ibland ändrar lite kryddor och annat, men i helhet så trivs jag med att söka maträtter inne hos henne,, ÅSA heter hon.
igårkväll fastnade jag då för detta



mozzarella och tomat-topping


UNDER MOZZARELLATÄCKET GÖMMER SIG KÖTTFÄRS OCH PASTA.(Mmmmm....himmla gott)

ja T.om Viktor käkade här hemma och tycker han att det är gott...Hmmm..JAAAAA,,,DÅ ÄR DET GOOOOOTTTT!!
(han e himmla kräsen annars)

Själv kan jag inte uttala mig förrän imorgon *hihi* jaaa...jag är ju sån..menar, lagar jag middag så har jag sååå svårt för att äta själv, så jag brukar ju lägga undan en *MATLÅDA* som jag kan ha med till jobbet och TRO MIG!!!! jag har säkert 40 matlådor i min frys just NU!!
( recept som jag testat men ändå ALDRIG själv provat att smaka)
Hmmmm...ja det är mitt STORA dilemma! ,,,många gånger ber jag bara om ett betyg mellan 1-5 på maträtten jag fixat? och sen glömmer jag helt enkelt att äta det dagen efter just för att jag lagt in det i frysen, och att jag glömmer ta med till jobb...MEN ÄNDÅ VET JAG ATT DET ÄR GOTT ELLER ÄCKLIGT pGA betygen som familjemedlemmarna ger mig. HAHAHAHA...låter det komplicerat?
JAAA...jag tror det!
Eftersom jag nu är så mycket FÖR att laga mat så BORDE jag ju käka det oxå?!!! ELLER HUR?
MEN...jag kan helt enkelt inte smaka när jag stått med maten vid spisen, och då blir det att barn o Danny får vara försökskaniner och ge mig ett betyg istället.

DENNA GRATÄNG VAR I ALLA FALL HIMMLA GOD!!!
En 3 1/2 i betyg

MITT BETYG KOMMER IMORGON (om jag inte glömmer matlådan hemma) *hihi*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0