Elysse

Ja nu har jag tvättat håret, lagt fram kläder,smycken,underkläder,strumpor och lite annat som man ska ha på sig ikväll, ska åka hemifrån ca halv 7 så det är ju gott om tid ännu, jag är lixom den som springer in i ducshen det allra sista jag gör, idag ska jag försöka hoppa in i ducshen i tid så att man slipper stressa efteråt :)
Ser verkligen fram emot denna kvällen, ska bli SÅ KUL! och man känner att man verkligen behöver komma ut själv! Ska verkligen njuta av varje minut och J,E,och P...hihi....min kamera kommer vara på hugget ikväll..bara så ni vet *L* missade det med foto förra gången vi träffades och klart att man vill ha lite minnen med sig hem ju.

Här kommer vi börja kvällen



på Resturang Elysse i Malmö..ett helt gudomligt matställe och trevlig atmosfär.
Om det blir utgång efteråt? ingen aning... men jag är med på allt :)

nä nu får jag fortsätta förbereda här hemma...hej hopp galopp!!

p.s bilden är tagen från google.

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

elysée har grymt god mat, deras fondue är oslagbar!



förresten, känner du för det skulle jag bli gladare än gladast om du röstade på mitt bidrag, nummer 9, i lindapauline.se 's fototävling :)

2009-11-28 @ 19:58:49
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Jayne

Hur länge stannade du ute..läste att E var ute lääääänge... hi hi hi hi

Next time...då svänger vi de lurviga.

Kram och tack för trevlig kväll.

2009-11-29 @ 13:17:17
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0