Frestad!

Idag när jag kom hem så låg där en tidning i brevlådan, ***SKYSHOP*** ja det är ju nu inför resan..TJOHOOOO...nu går det minsann snabbt vill jag lova *L* på Lördag är det bara tre veckor tills vi åker om jag nu har räknat rätt? Och ja jag kommer vända ut och in på den där taxfree tidningen *hehe* FINNS ju så mycket som man vill ha, både på resan dit och sen resan hem, samtidigt kan man ju inte FÖRHANDLA sig!! man ska ju LEVA när man kommer hem oxå!
Ja gud..nu börjar jag längta, har ärligt talat inte tänkt så mycket på det men nu när man fattar att det bara är TRE VECKOR KVAR såååå...KAN MAN INTE ANNAT ÄN LÄNGTA OCH SUKTA!! :)
Nu ska jag snabba mig med middagen här för sen ska jag sätta mig o kolla igenom tidningen *s*


chiao amigo!


här finns mycket i denna man vill ha, vill jag lova!! :)


Kommentarer
Postat av: Malou

de efterlängtade katalogerna!! Har titta i ,ima typ 100 gånger redan =)

Gud vad jag längtar tills det e dax att åka

2009-11-12 @ 18:46:41
URL: http://hacker.bloggagratis.se
Postat av: jayne

suck ja... jag är mest avis på att du ska få komma till sol och varma hav.... ;(



hi hi hi hi...Kram

2009-11-12 @ 20:41:40
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Petra

hehe jag tittar också i samma tidning och känner samma som du så många roliga saker men det kan bli dyrt hehe... Vi ses snart kram

2009-11-12 @ 20:54:04
Postat av: Petra

hehe jag tittar också i samma tidning och känner samma som du så många roliga saker men det kan bli dyrt hehe... Vi ses snart kram

2009-11-12 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0