glad som en ärta

Gomorron Bloggen!  Hmmm...imorse testade jag min kamera med att sätta i nya batteri och Jippppyyyyy....den funkar igen *glad som en ärta* trodde ju att den var sönder men tydligen bara dåliga batteri som satt i den. Jag hade känt mig helt handikappad utan min kamera, måste ha den med mig överallt, och bär den alltid med mig i min handväska, och ja den betyder nog mer för mig än vad min mobil gör!
Konstigt egentligen att man kan bli så beroende av en sak, inte för att jag tar fina bilder o så men just för att jag har vant mig vid den och dyker där upp nåt så ska man lixom bara kunna plocka upp den och *KLICK* så har man ett minne för resten av livet *L* så förstå min glädje!!! ;-)

Idag är jag ledig och jag ska väl försöka göra lite nytta här hemma, köket ser ut som F-N så jag ska ta och börja med att städa undan där, sen ska jag försöka hinna med att tvätta upp så mycket som möjligt, har blivit mycket tvätt nu i helgen när man inte har gjort så mycket mer än latat sig! :)
ska försöka ta vara på dagen i alla fall!!

HA EN BRA DAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0