halv 8 en lördag!!!!

Gomorron!!
Idag borde man känna sig ganska rejält utvilad och kanske just därför jag vaknade redan klockan 8 trots att jag kan sova längre egentligen?  Igår var det bara en väldigt väldigt konstig och TRÖTT dag, ja inte bara för mig utan även Danny var ovanligt trött...han gick o la sig redan klockan halv 8...hihi....HALV 8 EN LÖRDAG helt OTROLIGT!!!

själv kämpade jag i min fåtölj med att försöka hålla mig vaken men kom på mig själv flera gånger att jag vaknade upp med ett ryck, det gick bara inte att hålla ögona öppna! Jag fick i alla fall bäddat till Viktor i soffan eftersom han har sovit över här. 

Och ja just NU känns det skönt att vara utvilad *L*

Idag ska jag hem till Mamma o Nisse, hon ska klippa mig och ev permanenta mig med lite stödpermanent, vill ha det nu innan man åker utomlands, lättare att hålla det på plats när man badar och så, eller oxå blir det bara klipp och toning..har inte riktigt bestämt mig ännu? Nåt blir det i alla fall.

Nu ska jag ta och duka fram lite frukost för både viktor och denise har vaknat till liv så får väl se till så att de får frukost i sina magar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0