ingen rubrik

Godmorgon Bloggen!!

har inte varit inne och bloggat på ett par dagar eftersom datan varit krånglig, rätt vad det är så hänger den upp sig och man kan knappt komma därifrån och i mellanåt ploppar det upp en massa reklamsidor som är ganska störande att minimera hela tiden. Vi får väl se hur det går med detta blogginlägg????

Vaknade i alla fall imorse vid nio av att min mamma ringde, hon kommer hit idag för att gratta Denise som fyller år nu i dagarna. Så ja jag får väl springa upp o handla kaffe *L* har inte en kaffeböna hemma.

Själv sitter jag just nu och dricker te men det var inget gott eftersom jag inget socker hade hemma heller!! *hehe* ALLT ÄR SLUT I HUSET TYDLIGEN!!

Ikväll måste jag själv bege mig ut för att handla till både Lisette och Denise, får ju ta Dannys bil eftersom Jeppe fortfarande har min bil...men jag har ingen som helst aning vad jag ska handla till dom..JÄTTESVÅRT tycker jag!

jaja,,nåt hittar jag säkert.

önskar er alla en bra Tisdag


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hej har du som jag bärjat räkna ner dagarna?? Ska bli så skönt att komma ifrån , läsa slappa och kanske sola lite!! Kramar vi ses på lördag!!

2009-11-24 @ 10:25:42
Postat av: Jayne

Räkna dagarna...till vad undrar jag...hmmm...slappa..läsa..SOLA...ehhh..hallååååå

HMMMMMM

Har du fått datavirus???? Låter ju nästan så. Yngste sonen fick det i helgen..datorn la bara av...sen fick han sitta flera timmar och joxa...till slut fick han be om hjälp...svågern (ja hans morbror) hjälpte honom med det sista.

VI ses snart igen

2009-11-24 @ 15:15:01
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Jayne

Onsdag...

Grattis till dig idag... idag för 21 år sedan blev du tvåbarnsmamma...woooohooooo....hurraaaaa hurraaaaa

2009-11-25 @ 07:20:05
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0