Lör 20:57

Idag blev det då vetetortillas med keso,kycklingkött,rödlök,salt och pepparfyllning...in i ugn en kvart ungefär sen Woooila klara att ätas!!! En sån där lagom god och lättlagad Lördagsrätt när man inte har lust att lägga ner så mycket energi på att stå vid spisen..Denise var däremot inte så överförtjust eftersom hon har fått för sig att hon mår illa utav keson, men det tror jag bara är inbillningssjuka, Viktor däremot tyckte att det smakade bra och det är ju ett bra betyg när det gäller honom.

SÅ japp..nu är man mätt o belåten..katten är mätt, och hunden är mätt så alla är nöjda och belåtna, och man har än en gång lyckats med att tillfredsställa alla inklusive mig själv *L*

Nu ska jag dock sätta mig och kolla lite på tv, innan det är dags att köra Viktor hem, han fick vara här till 23:00 men för mig får han bara vara här till 22:30 sen är det dags för mig att gå o sussa kudde, upp tidigt imorgon igen ju!  Och eftersom jag inte vill att de går själv hem i mörkeret så kör jag honom hem så jag vet att han kommer hem ordentligt.



mina vetetortillas med keso o kyckling fyllning!


HA EN SKÖN FORTSATT KVÄLL!


Kommentarer
Postat av: Malou

Du e utmannad, kolla min blogg =)

Kram!!

2009-11-08 @ 18:46:15
URL: http://hacker.bloggagratis.se
Postat av: jayne

BRA att du kör killen hem!!! Så har vi också gjort när sonen haft tjejer här hemma...

Söndagkväll redan....vad fort denna helgen gick då...

Hoppas du haft en bra helg, trots jobb. Ledig kommande helg då... skönt va??

2009-11-08 @ 19:04:10
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0