nu längtar jag till sängen..

Det var jättegott med Tacos ikväll och trevligt att sitta och äta med Lisette o Christoffer o Denise, Tyvärr glömde jag att ta foto men man kan inte ha allt i huvudet! ...ja även Danny åt men han kunde lika bra sitta ute i sin verkstad o äta för han var ganska störig, och han tror att han är jätterolig..men för mig är han enbart löjlig och omogen, så jag tyckte inte han var rolig alls.  

Jaja...det var skönt att ha ungdomarna här hemma i alla fall.

Nu är klockan kvart i tio och jag är SUPERTRÖTT! bara tanken på att behöva stiga upp tidigt imorgonbitti får mig nästan att må illa! Jag hatar helt enkelt mörka morgnar!!!
Ska snart gå o sova i min sköna härliga mjuka varma gosiga säng!
Ojjj...ja just nu LÄNGTAR JAG!

♥SÅ♥
SLEEP
WELL
♥EVERYBODY♥




Kommentarer
Postat av: Jayne

Gonatt..nu går jag med o lägger mig... upp tidigt ju

2009-11-06 @ 21:56:48
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0