saknar

Ohh..jag är lissen i ögat idag, JAG HAR INGEN BIL!!!! måste ta bussen till jobb fr och med nu!! TVIII SÖREN!!
pöööjken var tvungen att låna min bil nu ett tag framöver eftersom han lämnat in sin egen på reparation efter krocken med däcket som han var med om. Han bor ju i Landskrona och jobbar i Malmö så ja, klart att han ska få låna bilen då ju, hur ska han annars komma till jobb??  Han kom iofs med ett bra förslag och det var att han hämtar upp mig här på morgonen så åker jag med honom till jobb, han jobbar på samma ställe som mig ju, de håller på med ett par balkonger tvärs över gatan där jag jobbar.  Ja så kan man lösa det på så vis så är det ju jättebra! BARA JAG SLIPPER TA DEN ELÄNDIGA BUSSEN!
Nu i helgen jobbar jag men då är det inga problem eftersom jag då tar Dannys bil. Jaja..sista helgen jag jobbar nu innan vi åker utomlands och sen när vi är hemma igen så får man väl hoppas att Jeppes bil är klar, så jag kan få min tillbaka.

Men imorgon skulle jag ju ut med min mamma till en grosistaffär som hon hittat, inte säkert hon vill det nu när jag ingen bil har? jaja..jag ska nog ta bussen dit o kolla i alla fall för enligt morsan så var där många billiga saker och många fina saker...kanske man kan passa på att inhandla lite julklappar?


"missing you my dearest car"
"but i know that jeppe takes good care of you"
"and hopeli? he will waching you too"

"so you are clean when you come home to mama again"



Kommentarer
Postat av: anne

sv: åh gud vad avundsjuk jag blir!! vart ska du åka då? du får hälsa solen från mig iallafall ;)

2009-11-19 @ 17:49:05
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0