skönast att vara hemma.

Goderafton i stugorna!!
Gud vilken skön kväll detta kommer att bli, Ensam hemma med Denise och Viktor,de sitter och spelar kort just nu och jag har precis varit inne och tagit mig ett varmt skönt bad, kände mig lite frusen när jag kom hem och då är alltid ett varmt bad uppskattat :)
Danny är inte hemma, han har varit ute och fiskat och han skulle sova över hemma hos sin mamma *SKÖÖÖÖNT* *L* jo men ibland är det faktist himmla skönt att slippa honom!

Ikväll är Jeppe o Becky..Lisette o Christoffer på middag hemma hos mormor och Nisse och jag hoppas att de har det jättetrevligt! ( lite avis e man allt ) men jag hade aldrig orkat åka nånstans idag efter jobbet så ändå skönast att vara hemma :-)

Nu ska jag snart förbereda dagen lätta middag...Idag blir det ugnsgratinerade vetetortillas med fyllning

Vad för fyllning??? ja det får jag återkomma med lite senare :)

PÖSS PÅ ER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0