skrockfull eller ej!

Ja äntligen är det Fredag!!! men som alla andra Fredagar när man kommer hem så känner man sig ovanligt trött fastän det egentligen BORDE vara tvärtom eftersom man är ledig i helgen. Men  jag tror att man längtar så mycket efter fredagen att NÄR FREDAGEN DÅ VÄL KOMMER, så är man trött i huvudet efter att man har längtat efter Fredagen en hel vecka? kan det vara så tro?  Jag tror det ligger till så i alla fall :-)

Jaja...nu är Fredagen här och jag är glad över att slippa behöva stiga upp imorgonbitti för att gå till jobbet, har heller inte planerat nån mat till ikväll, men jag tror jag kommer hitta på nåt gott att äta ändå, Äta gott en Fredag vill man ju göra *L* och lixom fira att det är helg *L* så japp, jag får väl rota runt lite i kylen och skafferiet och se om jag kan hitta nåt ätbart *hehe*

Idag är det ju Fredagen den 13!!! HUuuu....ja nog finns det vissa människor som tar det där med datumet på största allvar, själv har jag inte ens tänkt på det *L* har som vanligt slängt mina nycklar på bordet hela dagen på jobb med en hel del högljudda kommentarer i efterhand, som har menat på att jag är helt galen!! Hmmm...tjaaa...men varför ska det tvunget hända saker fre den 13 om det inte har hänt nåt på hela året när jag lagt mina nycklar på bordet? Ähhh...jag tror inte på sånt!

ÄR DU SKROCKFULL??


Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja du... jag tror det kan vara så... jag känenr likadant... Slumrade till i soffan mellan 19.15-19.45..... och är trött nu också... men vill INTE gå o lägga mig...

Kram

2009-11-13 @ 22:33:17
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0