TacoFredag och lite mys...

japp då var det min tur att prova på det där med att äta tacos på fredagkvällen *hehe* Jaaa..för jag tycker lixom att ALLA SNACKAR TACOSPRÅK PÅ FREDAGAR!! fredagarna har tydligen blivit tacons dag enligt svenska folket!
Visst är det gott och fruktansvärt kladdigt egentligen men det är kanske det som GÖR HELA GREJEN?  att man får lov att kladda lite på fredagkvällen efter en hel veckas jobb.
Japp..såklart man ska unna sig lite kladd och spill då ju *L* Annars då? vad tycker JAG om tacos??
jo det är gott men absolut ingen favorit och jag tycker att man ska sitta ett par stycken när man väl äter det..mysigare då ju...var och en sitter och fyller sina skal med diverse godsaker och man pratar under tiden och har allmänt trevligt. Sitta själv och äta tacos skulle jag nog aldrig få för mig att göra.

Ikväll ska det bli gott i alla fall, även Lisette och Christoffer kommer äta hemma ikväll och det är ju alltid trevligt!
kommer säkert bli en mysig tacofredagkväll!


 

Vad ska du äta ikväll?


Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja du.. tacos är nog yngre generationes middag???

Hör blir det fläskfile, pommes, sås, fetaost, grönsaker... för mig korv och pommes.. hi hi hi



Barnen..ja...hr skulle man kunna vara utan dem...måtte de aldrig flytta LÅÅÅNGT bort.. hi hi hi...kanske bygga hus i trädgården till dem???



Kram på dej

2009-11-06 @ 18:53:56
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Lina

idag blev det sushi och sjögrässallad :D

2009-11-06 @ 20:41:49
URL: http://levmer.wordpress.com
Postat av: Petra

Jag gjorde ett nytt recept idag tacolasagne. Min man tyckte det var gott!!! Han lade dock i jalepenos vilket han inte skulle gjort sade han.. hmmm

2009-11-06 @ 22:33:15
Postat av: annette

Petra!!



Hihi..blev det för starkt måntro?? ;-)

2009-11-07 @ 05:47:00
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0