uteliv som gäller ikväll

Jahapp så har det då äntligen blivit Lördag, sov ut riktigt länge idag faktist och det var underbart skönt!!  Igår fyllde lilltösen Denise år så det var ju till att stiga upp tidigt på morgonen för att använda den sköna stämman igen*hehe* ner i köket och öppna paket och hon blev nöjd med sina presenter.




sen raskt iväg till jobb för att jobba veckans sista arbetsdag..Wooohoo!!
Jeppe hämtade mig på jobb med *MIN* bil och vi körde hem för att gratta Denise ytterligare en gång. När Jeppe hade kört hem så knackade det på dörren och där ute stod Stefan, Lill, Tony och Martina, så visst fick hon presenter..de stannade ett par timmar men någon tårta blev det tyvärr inte till dom eftersom vi inte hunnit med att baka nån. Men tårta blev det lite senare på kvällen, Denise och Viktor fixade till en god en ;)


här vispas det grädde för kung och fosterland


Här smöras det på lite vaniljkräm oxå har de chokladpudding i botten.

 


dekoration pågår *L* inget vidare snygg blev den men smakade underbart gott :)


Mmm...det var lite vad som hände igår, nu ska jag in o tvätta håret...ikväll är det lixom uteliv som gäller med mina tre ungdomsvänner, ska bli jättekul att träffa dom igen och sitta och snacka lite!

Föresten...OM EXAKT EN VECKA ÄR JAG NERE I PUERTO RICO VID DENNA TIDEN *L*


Kommentarer
Postat av: Jayne

Hej svejs

14 år...wooohoooo...snart fyller min yngste 15.. han är ju född i början av året.

Ikväll blir det tights och långskjorta.. och stövlar..dock inte högklackat... he he he he... nepp

See u soon..nu ska jag duscha

2009-11-28 @ 16:51:27
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0