vaccin?? bra eller dåligt?

Nu är jag i full gång med matlagningen här hemma, det ska bli kålpudding men nu var det JÄTTELÄNGESEN jag gjorde kålpudding så vi får väl se hur det blir med denna? Tyckte att det blev lite lite färs, men..men,då vet jag ju det till nästa gång isåfall. Man lär ju som sagt av sina misstag! FAST nu e det ju inte säkert att det blir ett misstag förstås.
Efter att kålpuddingen är klar här hemma så ska jag ta och baka oxå och det jag kommer ha i mina kakor är detta......



GOTT VA??? Ja spännande ska det bli i alla fall.

Nu har Lisette nyss gått upp till VC för att få vaccinsprutan mot influensan, nu är det bara Denise kvar...hon missade den dagen då dom tog det i skolan så Lisette skulle höra idag på VC hur vi ska gå tillväga om Denise ska ha den. Jag vill gärna att hon tar den för nu har man hört om fler och fler fall och många unga som har blivit JÄTTESJUKA!

Vad tycker ni om att ta vaccin-sprutan? är det bra eller dåligt?

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är emot sprutan. Allt är uppförstorat. Det var likadant när Asiaten o Honkong influensan gick.

Mamma

2009-11-11 @ 07:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0