45 min till!

Nu har jag nyss satt in middagen i ugnen och det ska bli jättespännande för det är ett helt nytt recept som jag testar på idag och än så länge verkar det gott o ser gott ut, men som sagt nu ska det stå i ugnen 45 minuter.
Pöööjken kom hit en runda för att lämna en maskin till Danny...man blir alltid lika glad när man ser honom :)
Han visade på datan vart han och Becky ska när de åker till Teneriffa och det såg fint ut även dit dom ska.  Dom har oxå tagit all inclusive. ja och det säger jag bara..HÄDANEFTER när jag åker utomlands så kommer jag ta med all inclusive...man tjänar så mycket på det tycker jag, och man slipper spara ihopa flera tusentals kronor bara för att gå ut o äta. Sen är det klart att man kan unna sig en eller två dagar till att äta nån annanstans än på hotellet.

 

Ucsh vad mörkt det blev helt plötsligt!!! Regn på G verkar det som!

jaja..nu ska jag städa undan efter förberedelserna här.

 

 


finns i ugnen just nu! :)


Kommentarer
Postat av: Malou

Ser gott ut!!!

Här öser regnet ner....Trist!! Men inte långt tills vi ligger på playan i Perto Rica =)

2009-10-08 @ 17:20:13
URL: http://hacker.bloggagratis.se
Postat av: Petra

Umm vi har också varit på all inclusive och det var jätteskönt bara en så enkel sak som att slippa sitta och vänta på notan hehe.. Denna gång blir det dock inte all inclusive, vi missade nog det hotellet ni ska vara på.. Ser ju jättemysigt ut där ni ska vara.

2009-10-08 @ 17:34:06
Postat av: Jayne

Hej svejs

Såg ju ut som det var gott... vad var det i maten??? Hur smakade det???

Frukost glömmer jag också när jag är hemma... kan glömma att äta helt om det vill sig. Men på jobb är det rutiner... BRA för mig.

Ja du..jobb.. jag gillar mitt jobb och älskar att ha massor runt mig egentligen. men just nu är det nog annat som tar på energin och då blir dessa kvällar extra jobbiga, eller de blir jobbiga menar jag.

Kram på dej..krya på er.

2009-10-08 @ 18:36:57
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Takai

svar;

jaa, grisarna är så söta ^__^ <3

skulle ju aldrig sätta den i en handväska, haha.

skrev det med en nypa salt, som ingen verkar fatta ;)



ska vi lägga till varandra på bloglovin? ^__^ <3

2009-10-08 @ 18:39:46
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Takai

svar;

ahaa, för jag fäljer personer som jag gillar via bloglovin :D

kan du inte skaffa det då? :]

2009-10-08 @ 19:31:18
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0