5 dec= Puerto Rico

Mmmm...nu var det klappat och klart! *hihi* satt ju imorse och funderade på en resa och sagt o gjort, jag började kolla runt på lite resor och viiips så var där en resa beställd till mig o Danny..hmm..egentligen ska jag inte vara så impulsiv men ibland blir det bara så! och som det är nu så ser jag fram emot det jättemycket!!

jag är helt enkelt född till att resa!!
ja så nu åker vi till Puerto Rico om två Månader, 5 Dec på hans födelsedag T om.. ett jättefint ställe ser det ut att vara och det har fått bra kritik.


 




visst ser det superhärligt ut?

Kommer säkert bli hur mysigt som helst, även om jag inte tror att det kommer att förändra nåt i vårt förhållande så kan man ju ändå ge det en changs ( kanske sista changsen) vem vet?

japp så nu är det snart dags att plocka fram resväskan igen *hihi*


Kommentarer
Postat av: Petra

Men jag ska också dit då med min man och svärmor heheh vem åker ni med???

2009-10-05 @ 19:07:35
Postat av: Petra

Men jag ska också dit då med min man och svärmor heheh vem åker ni med???

2009-10-05 @ 19:07:48
Postat av: Anonym

till Petra!

ja just det,,du fyller år den 6 ja..Danny fyller år samma dag som vi åker den 5 dec. och det är bara han o jag denna gången! haha...va roligt detta var!!;)

2009-10-06 @ 06:05:33
Postat av: Eva Stoops

Åhh vad härligt! Ni glömde ta med mig. Har ni plats i resväskan? Kram EVA

2009-10-06 @ 14:17:27
Postat av: annette

Till Eva!!

haha...ja hade jag haft plats så hade du kunnat få hänga med, men jag tror min väska kommer va full som vanligt när jag ska nånstans L men visst ska det bli HÄRLIGT!!

2009-10-06 @ 16:15:19
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: Jayne

men jag dåååå...hallååååååååå....... så här gör man inte... era makar får snällt stanna hemma fattar ni väl... så jag och Eva får hänga med..ha ha ha ha

2009-10-06 @ 20:24:03
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0