middag i bilder

japp..Nu var middagen klar *mums* så gott det var!!! Säger hon som inte ens har smakat på sin egna rätt!! *L*
jaja...det LUKTADE gott i hela köket i alla fall!! och han med stort H har käkat precis,,,frågade honom om det var gott och vet ni vad han svarade!!??.......""ja om du inte hade spottat i det så hade det ju vart gott""
Mmmm....SÅÅÅ... mycket känner han mig tydligen? FY FASIKEN!!!

Vi har bråkat ikväll men ger det honom anledning att säga VAD SOM HELST?

nej jag tycker inte det i alla fall!

MEN HÄR KOMMER RECEPTET SOM JAG GJORT IKVÄLL!

 



en suveränt lätt middag och som jag nämnde så luktade det jättegott o smakar säkert likadant som det luktar.
ska själv sätta mig att äta nu för nu har H gått o lagt sig. yiiiiiiaaaa!!!så nu kan jag äntlighen koppla av.


Ädelostgratinerad kycklingfile


och min alldeles egna sallad till!!!

mums!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ser smaskens ut , här blev det kinamat =)

2009-10-03 @ 21:20:43
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Jayne

En stoooooor bamsekram till dig!

2009-10-04 @ 10:27:58
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Malou

Ser verkligen gott ut!!!!

Hoppas du haft en bra helg

2009-10-04 @ 13:05:21
URL: http://hacker.bloggagratis.se
Postat av: Eva

Åhh, vad gott det ser ut. Det ska jag göra en dag....ja, när lusten för att laga mat kommer, eller jag ber Jörgen, han är nog bättre på detta, hi,hi....

2009-10-04 @ 14:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0