ett jäkla tiggeri här hemma ibland!

katten kommer in och *tigger* något gott att äta, plockar fram lite ost från kylen,


smaklig spis

 

I samma veva som jag öppnar kylen och rotar runt SPRINGER hunden in med viftande svans

lägger sig plant på golvet

OCH


*spelar* död!!!  men bara i en fyra-fem sekunder sen kan han inte motstå att resa sig igen och fortsätta snusa mot kylen och vifta kraftigt på svansen.

Hmm...
Ibland undrar jag om han verkligen tror på att vi tror på att han verkligen är död?? HAHA

JAJA...
Han fick en bit salamikorv han oxå.


Kommentarer
Postat av: Malou

Dessa djur. Min dräktiga tik snor mat. Igår åt hon mina goda pannbiffar från kvällsmaaten... Ja alla 15 som var kvar =)

2009-10-23 @ 18:04:09
URL: http://hacker.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0