Everest-jacka

Jahapp då var man hemma igen efter lite shopping till Denise,,lite byxor, tröjja, scarfsar, Tights, och en jacka som kostade 999 riksdaler, men den fick hon eftersom hon snart fyller år,,så man kan ju säga att hon fick den i förskott...klart att hon sen kommer få nåt litet när hon väl fyller år men då blir det inget dyrt. Denna jackan ville hon verkligen ha och jovisst, det är ju ett bra märke Everest och hon klädde bra i den. Annars brukar jag inte köpa så dyra kläder, men nu har hon en bra jacka som hon kan ha hela vintern.
Det blev INGENTING till mig själv *SNYFT* jag hittade inget som jag fastnade för, men så brukar det vara för mig. Men det var ändå kul att gå och kolla lite med Denise och efter lite övertalande så fick hon även med mig in på Burger king...ja se dessa ungar!!! Dom vet verkligen hur man ska flirta med sin mamma *hehe*

Nu är det dags att börja laga middag här hemma...blir fisk och stekt potatis idag.



Lisette och Denise i sin nyinköpta jacka och mössa!!

Kommentarer
Postat av: Jayne

SÅ stolt och glad hon ser ut.... VISST är det kul att kunna glädja sina barn.. sen är ju jackan varm och go...icke dumt alls.

Vilken tur att det är modernt med mössor... Inte för att mina söner har förstått det.. Eller V provade min (jag har e sån där stor pösig som alla tonåringar har).. kanske han tar den på sig en dag???

Ha det gott... snart dax att lägga sig.

2009-10-28 @ 21:06:08
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Petra

Så fina barn du har!! Hon ser verkligen stolt över sin nya fina jacka!!!

2009-10-29 @ 09:56:52
Postat av: annette

Tack Petra!

ja dom är fina L för det mesta hihi och japp hon är glad för sin jacka!



kram på dig!

2009-10-29 @ 21:33:30
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: Lisette

haha jag betala också för den!!!!

2009-10-30 @ 00:18:08
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0