för 22 år sen...

så förändrades mitt liv totalt, jag var 21 år och livsstilen blev helt anorlunda
med hur man hade levt innan.
Jag var nog världens lyckligaste den dagen för 22 år sen, minns jag inte helt fel så har
jag för mig att det var kring 7 på morgonen som jag blev mamma till världens sötaste
lilla gossebarn Han var SÅ FIN...SÅ FIN! men såå liten!

Ja Idag har han blivit en stor elegant kille på 22 år
världens finaste pöööjk än idag såklart :)

Men ibland fattar jag inte att jag har så stora barn!?

vart har alla åren försvunnit?

GRATTIS PÖÖÖJKEN MIN PÅ 22-ÅRSDAGEN




LOVE YOU VERY MUCH


Kommentarer
Postat av: Jayne

OJ..Grattis till DIG!!!!!!!!!

WOOOOOOHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO



Oj..stod hon där då... oj.. Hade hon inte läst våra mail och på facebook... hoppsan... Vi får ta och skicka brev till hennes jobb nästa gång... hi hi hi kanske en blomstercheck???

Kram på dej mammsen

2009-10-12 @ 19:58:41
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0