hunden har förbud mot att ligga i sängen!

Idag vaknade jag av att regnet det vräkte ner..riktigt skönt att ligga där i sängen o låta det smattra på fönsterbläcket utanför och bara veta att man inte behöver gå ut. Vaknade även av att både smulan OCH Felix låg i sängen *hihi* ja Felix får egentligen inte ligga i sängen men han brukar ta sina changser så fort inte Danny är hemma, han stack ju ut och fiskade tidigt imorse och då smög väl Felix upp och la sig *L* JA DET GÄLLER ATT PASSA PÅ!!! Både Denise och Viktor var vakna när jag kom ner..de satt och tittade på tecknat på Tv. MEN de har sovit i olika sängar i alla fall, så då kan man ju lita på dom om den saken åtminstone, jag var liiite rädd att dom kanske skulle gå in till varandra under natten men nejdå!  Idag ska jag kanske baka,som jag sagt innan i veckan så har jag kännt för det ett par dagar nu men idag vet jag inte vad jag känner inför att ställa mig o baka? INTE lika inspirerad som innan i veckan i alla fall!  men vi får se.
Nu ska jag upp o bädda o lägga in en maskin tvätt och sen får vi se vad det blir av denna dagen :)

kram på er!!

Kommentarer
Postat av: wiper

Tack för att du tittade in på min blogg. Ja du att ha sån koncentration på chokladen i badet är nog inte att rekommendera ;)Chocladen skall bara vara som en krydda i krämer och mat.



Hoppas du får en fin lördag

2009-10-03 @ 11:39:27
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: Lisette

hahaha sedär, jag vet vad du tänker!! :D ja jag börja gilla den så den får nog stanna hos mig ett tag till.

2009-10-03 @ 12:55:52
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0