ja försöka kan man ju!

Nu har jag nyss kollat på Dvd..som vi egentligen skulle se igår men vi somnade ju och denna filmen har jag ju sett innan men det gick att kolla på den en gång till eftersom det var längesen jag såg den.



Nu var det ju meningen att jag skulle börja laga middag, men Danny o James (hans arbetskollega) kom hem för en stund sen, och nu har de lagt en massa sill i vasken..*bläää* ser inte så aptitligt ut att laga middag med en massa såna i vasken. Jag trodde ju att de skulle börja rensa fisken men nu har de istället hamnat ute i verkstan och spelar hög musik o dricker säkert öl, ganska rund under fötterna var de redan när de kom hem och värre blir det väl?

jag som ville ha en lugn skön Lördag!

jaja,,bara till att försöka hålla god min och humöret uppe!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0