Jag tycker att *TIDEN* kan försöka dämpa sig lite

Ojj vad tiden den rusar idag, jag tyckte nyss att klockan var 12 och nu är den plötsligt halv 3?? vart blir du av tiden?? jag hinner ju inte med här ju..kan du inte förstå det?
Iofs så har jag ju haft att göra hela tiden men att du bara rusar på i din egna takt..Hmm..ja det är lite taskigt tycker jag. Nu är det snart dags att gå ut i tvättstugan igen men nu har jag ju dottern till hjälp så jag tror jag ska skicka ut henne sista omgången så att jag kan börja med middagen här hemma.
har i alla fall fått gjort salladen men mycket mer har jag inte gjort.




Idag är det ett typiskt höstväder, jag tycker t om att det känns lite som att det ligger snö i luften *ucsh* hoppas att det bara är jag som känner fel för jag vill verkligen inte ha snö redan nu!!
Det kan komma först när vi åker till Puerto Rico *hehe* då kan det komma hur mycket som helst tycker jag!
Nej nu är det dags att jobba sig vidare här, Tiden har lixom bestämt sig för att jäklas med mig idag så bäst att sätta fart.

HEJ SVEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0