köttslamsor.

Jag har ALLTID ETT PROBLEM när jag lagar mat, och speciellt när det är kött som ska rengöras från en massa hinnor och annat slams. Jag klarar nästan inte av det..tappar lixom tid och rum om jag ställer mig och ska rensa, och till slut börjar jag nästan klökas...VET INTE VAD DET ÄR? den råa köttlukten kanske??,slibbiga, räliga ,sega hinnor!  Ja jag mår helt enkelt illa!!  så idag fick jag även be om hjälp med den biten....haha...idag har det då inte bara varit möss utan även kött som jag måste be om hjälp med. Visst HADE jag klarat av det om jag nu varit själv hemma men kan jag slippa så föredrar jag ju det. Och den stora äran gick till Danny idag.


 

vad tycker ni? är det inte äckligt köttslamsor?


Kommentarer
Postat av: Jayne

JOOOO...jag kan bara hålla med dig!!! Måste jag så...visst.. men annars..nej tack

2009-10-23 @ 19:35:29
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Lisette

hahaha ser ut som nått annat haha

2009-10-24 @ 02:29:40
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0