kulorna bara rullar..

Gomorgon Gomorgon!

Nu har jag nyss betalt alla mina räkningar, tänk vad smidigt det är att kunna betala sina räkningar via datan, jag tycker det är ett jätteskönt system, likadant att man närsomhelst kan gå in och kolla sitt konto hur det ligger till,för ibland har man ju noll koll på hur ställningen ser ut på kontot och speciellt när man för det mesta handlar med sitt kort. Jaja...räkningar borde dock vara förbjudet att få hem i sin brevlåda ändå...det kommer jag ju alltid att hålla fast vid :)
Idag ska jag ut och shoppa med Denise och ev med Lisette, måste ha byxor till lilltösen och strumpor och lite annat smått och gott...SÅ JAAAA...kulorna hinner knappt landa förrän dom rullar vidare ut igen. ;) SORGLIGT MEN SANT!!
kanske sticker vi in i en butik där dom säljer färg, har fått för mig att jag vill måla om i köket, där är blått på väggarna just nu men man är så beroende av alla färger på¨mattor,gardiner,dukar o annat när man har det i sådana färger,så nu vill jag ha en neutral färg..benvitt T ex...mycket lättare att inreda då för då kan man ju ha alla slags färger och det är lättare att hantera.

Nä nu ska jag gå och väcka mina barn här så att vi kan komma iväg.
ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Jayne

Du har rätt när det gäller färger. Vi har just nu cremevitt i köket... och jag har då grönt som färg på gardiner och mattor för tillfället. MEN jag vill göra om i köket... vill ha nya luckor och nytt golv. Vi har vitt stengolv med räfflor i... gissa om det alltid ser smutsigt ut...blääää...

Pengar ja.... de kommer och går... lika snabbt.. in och UT....Jag ska till Ullared om en månad och tänkte passa på att köpa strumpor och annat smått där... till sönerna. Men lite annat nytt skulle de "behöva"... hmmmm

Men de vill inte gå i affärer..inte alls kul.

Nå... nå... nu ska jag ut i köket...har satt igång ett bak.

Kram

2009-10-28 @ 11:16:00
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Petra

Håller med dig när det gäller pengar hehe.. Puh jag håller på att rensa i garderob och byrå. Pengar har rullat och jag har köpt nytt som inte får plats hehe.. Inte kul att rensa men blir så skönt när det är färdigt.

Hoppas du hittade färg.

Kram Petra

2009-10-28 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0