negativt... så det blev positivt!

Nu har jag kollat på både bonde söker fru och på greys anatomy och nu

har vi även gjort Denises test, men blev inte *klok* på det eftersom

där visades streck i rutan som visar att man utfört det rätt..sen kom där två

svaga...svaga streck i det andra fönstret..Hmm...där ska ju bara komma ett streck egentligen.
så både jag o Denise blev lite rädda och jag sa till henne att vi får köpa ett nytt imorgon så får vi se
vad det visar då!

Rätt vad det var så ropar Denise högt

MAMMA..MAMMA....KOM!!

går in på toaletten där hon sitter och då visar hon att hon precis
har fått sin mens!!


EN STOR STEN LÄTTAS FRÅN MITT HJÄRTA!
och säkert för Denise oxå.







Kommentarer
Postat av: Jayne

Godmorgon på dej!!!

Mitt jobb ja... Vi har avdelningsmöte en kväll i månaden,föreläsning ngn kväll per termin, personalkonf tre kvällar per termin... Sen har jag då min kvällskurs en kväll i veckan.

Nästa vecka är det föräldramöte, avd möte och kurskväll.

det blir en hel del kvällar!

BRA att hon fick mensen!!! Tänk att bli så glad för det... hi hi hi hi. Men kanske ni ändå ska ta ett nytt test sen???

När jag väntade mina grabbar fick jag mensen båda gångerna första månaden. Säger inte att det är så med din dotter,,,,

Massor av kramar på dig nu

2009-10-08 @ 07:11:51
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Eva Stoops

Hej! Ska du bli mormor nu snart...ha, ha.....ja, dessa ungdomar får man låsa in. Men, var inte säker bara för att hon fått mens, jag hade nog kollat upp det efter mensperioden. Sedan är det bums till ungdomsmottagningen. Beställ tid redan nu om du inte vill bli en ung mormor. Men vi får hoppas att hon inte är gravid, inte roligt när man är så ung att gå igenom en massa. Håller tummarna att allt är frid och fröjd. Själv åker jag, Mimmie, Ulla och hennes son till Göteborg. Ulla kan inte prata, är hes och har ont i halsen, Mimmie har jätteont i magen, jag hoppas bara att allt lugnar sig med henne idag. Men vi åker i alla fall. Är så nervös. Vi ska vara där i 4 dagar. Man vet själv att det inte är roligt att åka någonstans när man är krasslig. Hujeda mig. Kram EVA.

2009-10-08 @ 09:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0