Nöff..Nöff..

japp då var det Fredagkväll och det känns otroligt skönt att just i denna stunden veta att man är ledig LÖRDAG,SÖNDAG OCH MÅNDAG! ***WOOOW*** men konstigt ändå för innan jag slutade för dagen så var jag bara så SKITTRÖTT och det kändes som om jag skulle kunna gå direkt hem och lägga mig! Ehhh...neee..inte en Fredag inte!! så jag tog mig i kragen och satte igång att förbereda maten, ((hihi...ett nytt recept idag igen)) ska bli såååå spännande..och jodå jag kommer med receptet ifall det smakar bra! MEN BARA OM DET SMAKAR BRA! *L*

jaja...idag var jag och vaccinerade mig mot svininfluensan på MAS... såå mycket folk men det gick ganska fort ändå, men när jag stod där i den långa kön så blev jag helt yr och trodde nästan att jag skulle svimma...började få tankar som...Huu..tänk om alla dessa människor inklusive jag själv bara typ blir "LURADE"??? Tänk om det istället ger ett dödligt tillstånd att ta denna osäkra vaccinspruta? Tänk om vi faller ner som käglor? alla dessa trovärdiga människor inom en månad??  Ja jag fick väldigt konstiga känslor och tankar medans jag stod där i kön och väntade på min tur så ett tag var jag nästan på väg att lämna *sällskapet* men jag stålsatte mig och till slut kom jag in och fick mitt svin-vaccin. haha..ja faktist vid ett tillfälle där i kön så såg jag alla dessa människor som grisar istället för just människor och det var nog där jag blev lite yr för jag sammankopplade inte mig själv som en gris...utan det var ju typ JAG MOT ALLA DESSA GRISAR!

Det gjorde inte ont och efteråt kände jag mig väldigt stolt...Mmmm...faktist lika stolt som jag varit osäker innan.
Nu kan jag inte få den djäkla svin-influensan..jo det kan jag ju men i lindrigare form.
Fast konstigt nog så känner jag mig lite snuvig i trynet ikväll :)  men det kan va en liten biverkning har jag läst.

Ok nog om det..nu ska jag fortsätta med min Fredagsmat här men jag ÅTERKOMMER!

PUSS....PUSS...PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0