POSITIV????hahahhahahaha

Sååå Rogivande eller hur?




jag ÄLSKAR verkligen mina tända ljus på kvällarna, det var det första jag gjorde när jag kom hem! så himmla skönt att bara *titta' på dom!!  Ja och som sagt så började jag laga middag med en gång jag kom innanför dörren efter att ha jobbat en hel dag, och nu har jag bestämt mig för att DENNA MIDDAGEN SKA TA LÅÅÅÅÅÅNG TID PÅ SIG!!! varför????
för att INGEN BRYR SIG!! INTE EN ENDASTE SJÄL KAN KOMMA OCH FRÅGA OM JAG VILL HA HJÄLP, ändå är ALLA hemma!!! OCH HAR VARIT HEMMA HELA DAGEN!!!!
jag blir SUR på sånt!!
NU ÄR ALLA HUNGRIGA!! hahahaha...MEN DOM SKA FÅ VÄNTA...tro mig!!
Danny gick till grannen, Denise gick ut med Viktor, Lisette är uppe på sitt rum med christoffer och alla dessa människor har verkligen haft en SLAPPESÖNDAG!!! nästan lite skrattretande är det att jag ska behöva komma hem efter en jobbedag 7-15 och sen ställa mig och laga middag till alla som varit LEDIGA!
NEJ...DET FÅR VARA SLUT PÅ DETTA NU!!!
Nästa gång jag jobbar helg, ska jag ha middag på bordet när jag kommer hem!!! annars blir det helt enkelt ingen middag den helgen!


POSITIV ANNETTE!!

POSITIV!!!

Mmmm...jag ska FÖRSÖKA!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja du... tycker du gör rätt!!! Nästa helg du jobbar tycker jag du åker och äter någonstans efter jobb...själv. Sen kommer du hem mätt och belåten!!!

Eller så ringer du innan och frågar;Vad blir det till mat idag?

Blir svaret att det vet väl inte de.. DÅ äter du någonstans själv. Så får de själv fixa sin mat!!!!

Rätt ska vara rätt.

Du kan också skriva en lista på veckans mat... så vet familjen vad det är tänkt att ätas.. när du går till jobb skirver du en lapp: hemma klockan och då vill jag ha mat på bordet. Finns det ingen mat, tar du din bil och åker och äter.

ha ha ha ha tipsen är många!!!

Ljus är underbart... jag älskar ljus... doftljus speciellt.

2009-10-25 @ 18:13:46
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Malou

Håller me , jag älskar tända ljus.

Hoppas du hafft en bra helg

2009-10-25 @ 21:47:02
URL: http://hacker.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0