smulan tar mycket plats i hemmet!

Ibland kan det se UT SÅ HÄR när jag ska sätta mig vid datan......




ja..hihi...då kan det vara ganska svårt att köra henne därifrån ju...varmt,skönt och gosigt där på tangentbordet tydligen *L* men SÄKERT inte nyttigt för datan förstås!! :)

Nu har jag nyligen suttit och kollat på *mammas pojkar* Hmmm...ett ganska larvigt program egentligen men det är kanske just därför man fortsätter kolla på det?
Dagen har varit ok, nu längtar jag bara till fredag eftermiddag för sen är jag ledig i helgen och det ska bli UNDERBART!
Är ganska trött ikväll  så ska sätta mig o mysa en stund till innan det är dags för kudden, och så här brukar det se ut när jag sitter i min fåtölj o myser...


smulan i mitt knä på filten...( hon ser ut som en tjockiskatt ) men det är hon verkligen inte!

*SOV GOTT*


Kommentarer
Postat av: Jayne

ha ha ha ha KATTER....lustiga varelser.. men ack så underbara!!!

Ja du..kanske man får gå till optikern med katten..hmmm.

Nu ikväll var han inne hos V i hans rum.. Vi hade tagit upp sitt XBOX... DÅ går katten ner i lådan och bajsar...

Hm.....

Sonen blir så klart frustrerad..så idag sa jag att kanske vi får sätta ett "slutdatum"... hur länge orkar han så här.. hur mycket är det "värt"?

Han skulle fundera... synd för katten är underbar... men ja..livet måste också kunna rulla på och fungera.

Kram och natti på dej

2009-10-29 @ 23:12:09
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Johanna

He he, min kisse brukar vilja klampa omkring på tangentbordet så fort jag sätter mig vid datorn, han vill ju ha all uppmärksamhet, fast bara när det passar honom och det gör det ju naturligtvis alltid när det inte passar mig:P

2009-10-30 @ 15:05:50
URL: http://superkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0