snopp-värmaren har kommit!

Idag har det kännts som Måndag hela dagen, det var ju bara för att jag var ledig igår och då kändes det ju som om det var söndag. Jaja...imorgon är man då redan inne på mitten av veckan så det känns ändå skönt att slippa jobba måndagarna, för visst är dom bara SÅ tråkiga att jobba? inte för att det är tråkigare på jobb jämfört med andra dagar men det är väl bara för att man vet att man har hela veckan framför sig.
Idag när jag kom hem så låg där ett paket till mig, kollade och såg att det var sakerna som jag beställt från www.D7.se  Ojj...det gick snabbt, det var ju nu i helgen som jag beställde det :)  jodå mycket riktigt så låg mina aromadofter där, plakatet till toasitsen och Dannys *SNOPP-VÄRMARE*
fick ju snabba mig att gömma undan den för han ska inte få den förrän han fyller år *hehe*


Här är mina dofter + snopp-värmaren *L* riktigt söt faktist !!! Nu ska jag ta och sätta mig o kolla lite Tv, känner mig himmla trött i ögona idag så idag blir det bara till att slappa i fåtöljen.
Ha en fin kväll alla människor!


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, det var mig en söt snoppvärmare. Hoppas han inte kokar ihjäl när ni är på semester, för du vet att det är varmt där. Ska han ha den på stranden?

Ja, nu har jag jobbat färdigt hemma med mitt extra skriv och känner nu bara för att käka något och sedan dyka ner i soffan. Man orkar inte så mycket om kvällarna mer. Lat är man också. Måste börja träna så att jag kommer igång...men när? Kram och softa skönt i soffan. EVA

2009-10-20 @ 18:21:19
Postat av: Jayne

ha ha ha ha ha ha.... vad ska man säga???

Eva... kanske han ska ha den som badbyxor...??? hi hi hi hi

Soffan...fåtöljen... jag har varit på föreläsning, men jag är så glad för att jag gick dit... vilken föreläsning..underbar!!!!

Men nu ska snoriga och snuviga jag gå till sängs... natti natti...redan mitt i veckan..ahhhh

2009-10-20 @ 21:44:47
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: annette

hahaha..javisst e den söt men hihi..nej jag tror INTE jag vill se honom gå med den på stranden, då hade jag fått avsmak tror jag. Då hade ALLA tittat och då hade han bara trott att det var för att han var snygg men hahahaha...tror de hade tittat för att det hade sett pinsamt och töntigt ut L

2009-10-21 @ 17:17:50
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0