sova över hos varandra men inte sova tillsammans...nej..nej..nej..

Mmmm...nu är Denise och Viktor hemma hos honom för att hämta tandborste o div saker som man har när man sover över hos varandra :) och jag har även ringt Viktors mamma för att höra så att allt nu var ok att han skulle sova över? Och jo det var ok...så länge de bara inte sover tillsammans i samma säng *hehe* och sån är ju jag oxå,,visst kan de sova hos varandra men alldeles för tidigt att typ låta dom sova *tillsammans* TROTS att jag vet att dom redan har hittat på *hyss* men kanske vet inte Viktors mamma det? Ingen aning? JAJA...nu har de nyss käkat pizza,,ja det blev det idag eftersom jag inte hade planerat annat men dom var ju glada för sin pizza

 




 

ja och nu är dom som sagt hemma för att hämta lite saker till Viktor..sen ska dom väl sätta sig o mysa i storarummet med lite chips o annat smått o gått som jag redan har förberett till dom :)

 

GOTTEBORDET!

Mmm...jag kommer väl oxå sätta mig en stund där inne för att titta på Tv *hihi* så RIKTIGT SJÄLV får de ju inte changsen att vara *ler finurligt* men ja det ska nog gå bra!

Återkommer senare kanske?


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Kan jag sova i samma säng som lisette imorgon svärmor ?

2009-10-03 @ 00:48:39
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0