vem?

 Gud va söta alla är!!! JA vissa människor får man ju bara avsmak för men ju mer man ser programet destu mer känner man för var och en..*L* Jag gillar t ex tjejbonden...hon är bara så söt så jag kan förstå alla killar som hänger efter henne, samtidigt gillar jag en av de andra ( har inte lärt mig namnen ännu) kanske jag får ringa mamma min? för hon vet! TRO MIG!!!! MEN han är oxå bara sååå söt! *min smak helt enkelt* och Nääää mamma, det är inte han den unge! inte han den mesige heller!!! Utan han den andre ja...du vet vem jag menar?
Mmm...man skaffar sig favoriter i alla program o jag önskar bara att det funkar, annars är det ju synd om dom!!
HELA SVERIGES BEFOLKNING TITTAR OXÅ BLIR DET INGET??? Hmmm.....vore pinsamt!

Ahh..men nu ska jag sova i alla fall o drömma mig vidare i en värld utanför min gräns!! :-)

sov gott


VEM ÖNSKAR DU SKA GÅ VIDARE?





JAG HEJAR PÅ NR 4...han e gullig!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Annette, nästa gång får du söka till bonde söker fru. Du skulle passa in där mjölka kor, laga god mat åt bonden, köra traktor, mocka skit etc, etc. Ha, ha....

2009-10-22 @ 11:55:30
Postat av: Jayne

Oj....DETTA är ngt jag inte ser på... konstigt men... däremot tittar jag nu på Mammas pojkar...lika löjligt... ha ha ha ha.

Kram på dej..håller med EVA förresten...

2009-10-22 @ 20:08:19
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: annette

hahahaha...näää det är nog inte min stil det där med att köra traktor, och gå och mocka skit i ett stall eller att mjölka kossor hihi då skulle inte jag vilja vara en kossa i alla fall..L

2009-10-23 @ 09:10:59
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0