09-09-09= Annettes dag!

Mmmm...min dag och alla med mig som heter Annette och Anita
Fick ett sms imorse av min kära lilla mamma där hon önskade
mig grattis på namnsdagen!
hade det inte vart för henne så hade jag nog inte ens tänkt på det!
Har aldrig varit så noga med det där med namnsdagar men visst
e det ALLTID kul om nån kommer ihåg att säga grattis när man
väl har sin namnsdag *L*

Var ju bara tvungen att ta ett foto på min kaffekopp på jobbet imorse




japp denna mugg/kopp fick jag av Jeppe ett år då det var Morsdag
tycker att den är perfekt eftersom det är stavat precis så som jag stavar
mitt namn så jag blev jätteglad!
Annars brukar de flesta stava sina *Annette* med bara ett *n*
Anette

visst e den fin? min kaffemugg!


Kommentarer
Postat av: Jayne

GRATTIS på din dag!!!!!Jag är inte heller så mycket för namnsdagar, dvs glömmer.. MEN kul när ngn säger Grattis.. "Oj..hoppsan.. idag".

Vi åker tåg på fredag, tåget går 7.15... sen åker vi hem på söndag runt 8.00 på morgonen.

När åker ni på fredag????

2009-09-09 @ 19:34:12
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0