2 sept!

Godmorgon Bloggen!
så jätteskönt det var att sova ut!!
egentligen hade jag satt klockan på halv 7 för att stiga upp
och tvätta,,men Phuu...när klockan ringde halv sju så bara stängde
jag av den och vände mig om för att sova vidare :) ORKADE helt
enkelt inte stiga upp tidigt idag igen!
så jaa, nu får jag gå ut och boka en ny tid men det ska nog
inte vara några problem, ganska lätt att få tvättid ute i vår
tvättstuga, i alla fall under sommaren och tidiga hösten.

Sen ska jag ta och sola i eftermiddag, blev inget med det igår!
egentligen gillar jag inte att sola solarium ( har nästan aldrig gjort det )
men eftersom jag har poletter hemma så kan man ju lika bra utnyttja
ett par gånger nu innan man sticker.
få åtminstone liiite grundfärg!

vet inte mer vad dagen har att erbjuda
kanske jag åker in till stan och shoppar lite?
vi får se.

ha nu en bra dag!
kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Ang bloggpaus



Ohhh how sweet of you Annette!



Well, jag tror vi bada ar....jag fragade the boss om vi kunde, for believe it or not....I'm suddenly superbusy with two start-ups...och det lat som Agnetha kanske ocksa var busy ...men jag vill absolut inte put words in Agnethas mouth. We will re-eval the situation in a couple of weeks

.

PS. Jag laser din blog aven om jag inte bloggar sjalv. Your blog is great. Hope you're having a great humpday!



PPS. Hur blir det nar du aker till Cypern bloggpaus el bloggar du darifran? "SMILE"

2009-09-02 @ 15:31:53
URL: http://abbagals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0