baka kaka?

så nu har jag nyss varit iväg och handlat en resväska, stor rymlig modell...:) kan ju behövas till mig *L*
sen har jag handlat mig en ny plånbok *IGEN* trivdes som sagt inte alls med min andra som jag köpte innan i veckan, så idag blev det en ny..och denna känner jag att jag kan komma att trivas med...ska bara få den
inarbetad oxå..mjuk o fet ska den vara *hehe* Älskar feta plånböcker!!
Och helst ska den ju vara fet p ga av en massa pengar i såklart men har man inte en massa pengar så får den bli fet utav en massa kvittolappar istället :) allt för att slippa en *platt* plånbok.

Trist väder idag, blåsigt o kallt och jag känner mig otroligt rastlös, vet inte riktigt vad man ska hitta på...sitter och funderar lite på att baka, men vad ska man baka???
kanelbullar kanske? eller sockerkaka? eller rentav bägge delar?

jaja....ska kolla på nätet om jag kan hitta nåt skoj att baka.


      min nyinköpta plånbok


  min nyinköpta resväska


Kommentarer
Postat av: Jayne

En fråga... varför så stor väska när du inte skulle ha så mycket med dig???

Jag är som dig med plånböcker. Har en superbra nu, som jag haft lääääänge... MEN jag vill ha en ny.. men hittar ingen lika bra.. Måste få gott om plats med kort... mynt... sedlar och annat bra att ha.



Kanelbullar....lät smaskigt.

2009-09-05 @ 15:33:33
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Eva

Tjena!

Ska du ta hunden och katten med dig i resväskan... tänkt på att det är varmt där att du inte behöver så mycket. Men det blir mycket ändå fast man sållar, kan vara bra att ha...ha, ha.. Ja, angående plånböcker hatar jag plånböcker och väska. Därför har jag ofta en liten putteröd "plånbok" som är typ 3 x 5 cm. Där har jag mina kort och lite kontanter samt lite mynt. Räcker precis. Men ibland är den så full att jag har svårt att stänga den. Jag vill ha allt i fickan eller så kan jag sträcka mig till en ryggsäck som jag hade igår (behöver verkligen köpa en ny den håller på att falla ihopa).

Men tack för en underbar kväll. Det var sååååå roligt att träffa er alla och ni var er verkligen lika. Ja, fotona känns ej vid, känner inte igen mig själv på dom. Kanske åldern gör oss vackrare, ha, ha. Nä, töser detta måste vi göra om så fort som möjligt, kanske gå ut och dansa, bio, träffa hemma -GRILLA, ha, ha....eller något annat coolt. Lycka till på din resa och fyll inte väskan för mycket för du kommer hem med tredubbelt. Kram

2009-09-05 @ 17:42:46
Postat av: annette

TACK EVA!!!



för din kommentar! L ja jag har ju alltid varit speciell med mina plånböcker,,gillar dom helt enkelt. men INGEN kan typ köpa en plånbok till mig för jag blir besviken varje gång jag har fått en i present de gånger jag har önskat mig en...antingen har de varit för stela...eller för tantiga eller för lite/mycket fack..hehe så jag tycker det är bäst att köpa själv!

väskor njaaa....kan även jag vara utan om jag ska va ärlig.

Kul att du oxå gillade gårdagen! och jag ser redan fram mot nästa gång!

skriver mitt tel i nästa mail till dig, kanske vi kan gå i stan eller annat en dag?



kram

annette



p.s...när kommer din blogg igång? L

2009-09-05 @ 20:36:04
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0