strålande Måndag

God morgon gott folk!!

Hoppas ni har sovit lika gott som jag har gjort eller kanske t o.m bättre?

det blev i alla fall inga funderingar för min del om Burkor eller ej inatt

för jag tror inte jag hant lägga huvudet på kudden innan jag slocknade

och sen har jag helt enkelt Zzzzz gott hela natten.

Detta är min sköna vecka eftersom jag är ledig både idag och på Torsdag

så man startar ju sin vecka efter sem lite sådär i lagom takt :)

och det tackar man ju för!!
vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda men kanske tar jag en runda

med bilen och kör hem och hälsar på min mamma och Nisse.

Fint väder även idag, solen skiner från en klarblå himmel

glad,,,glad,,,glad






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0