fan va skönt för mig imorgon!

Hejsan svejsan i Tisdagseftermiddagen!!
Nu är jag bara så himmla glad!!  för nu har jag ÄNTLIGEN

gjort mina 5 dagars arbetspass och imorgon är det ledigt från jobb :)

men här finns ingen rast och vila ännu (tro inte det! ) hahaha...

sååå bra är det inte!!!

Nä för nu ska jag strax gå på föräldramöte!
sen efter det ska jag upp o sola, hmmm...ja jag har bestämt mig
för att sola en två- tre gånger innan jag åker till cypern för
annars bränner jag mig bara!
så än kan jag inte riktigt koppla av men ändå!!!
GUD VA SKÖNT ATT VETA ATT MAN SLIPPER STIGA UPP IMORGONBITTI!


JAJA...Nu är det dags att bege sig till skolan!
skriver mer sen!

PÖÖÖÖÖSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0