HAR gråten i halsen..

NU E JAG VÄLDIGT VÄLDIGT VÄLDIGT FRURTRERAD!!! FAAAN....HATAR ATT HA HUSDJUR, NÄR DOM INTE ENS KAN KOMMA IN I TID!!! JAG HAR INTE SETT MIN SMULA SEN KLOCKAN ETT OCH NU ÄR JAG JÄTTEOROLIG!!! HAR VARIT UTE OCH KALLAT PÅ HENNE ETT PAR GÅNGER UTAN ATT HON HAR SYNTS TILL...ANNARS BRUKAR HON ALLTID KOMMA NÄR MAN KALLAR PÅ HENNE. JUST NU HAR JAG GRÅTEN ÄNDA UPP I HALSEN OCH JAG ÄR HELT SÄKER PÅ ATT NÅGOT HAR HÄNT HENNE,,,FAAAAAAAAAAN!!! HON BORDE KOMMA IN OCH ÄTA NU JU??? DET GÖR HON VARENDA KVÄLL!! VARFÖR KOMMER HON INTE IN OCH ÄTER? MATEN STÅR JU KLAR!! KAN KNAPPT TÄNKA!! KÄNNER MIG YR AV OBEHAG! VAD KAN HA HÄNT?

Kommentarer
Postat av: Jayne

men usch.... usch ...lilla smulan...se nu till att gå hem så matte blir lugn. Jag förstår din känsla... var ju av med Sessa en gång i några dagar...

Håller tummen för att hon ska komma hem hel och ren.

KRAM

2009-09-25 @ 21:58:46
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0