ich wunsche dir einen schönen tag!

Gutenmorgen!!

så skönt det var att sova ut imorsse, men ändå vaknade jag i lite panik...shit.....Denise måste upp o gå till skolan!!!
jag rusade upp och in i hennes rum och väckte henne där hon sov gott :) men klockan var inte så mycket som jag först trodde, halv 8  och hon börjar ju inte förrän klockan 9 på Fredagarna så det var ju lugnt!
Nu sitter jag här med en kopp kaffe och ska väl snart ta och äta lite frukost, jag är en sån där som måste vara vaken en stund innan jag kan sätta mig och äta frukost...därför blir det sällan någon frukost de dagar jag jobbar.
INTE BRA...INTE BRA....jag vet! men vad ska man göra?
Idag ska jag faktist ta och köra hem till min mamma och Nisse och hälsa på om de nu är hemma, det var ett tag sen man träffade dom nu.
Men först ska jag plocka iordning här hemma och själv hoppa in i ducshen...ser ut att bli en strålande fin dag i alla fall och det är ju alltid skönt med sånt väder.

alla får ha en riktigt skön Fredag!






Kommentarer
Postat av: lisette

Tack ska du ha mamma. Det värmer i hjärtat när du säger det! Och jag har också varit så glad över det och verkligen tagit till mig alla kommentarer :D jag har en fin mamma och mamma har en fin dotter :)

2009-09-25 @ 12:41:53
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0