idag är det höstlikt!

Hujeda mig vilken dag!!!
kom imorse till jobbet och då visade det sig att tre st hade ringt sig sjuka, och dessförinnan var det redan en som vart sjuk sen i torsdags förra veckan!
Hmmm...kan det vara nu influensan börjar?
själv har jag väl oxå kännt mig sådär lite smått krasslig men på mig verkar det inte vilja bryta ut, utan mitt halsonda har gått över igen och igårkväll var jag helt täppt i näsan men idag har jag inte kännt nåt!
Fast egentligen bättre att man får det rejält så att man sen slipper skitet!
Jaja...vi fick in två vikarier i alla fall så dagen har ju trots allt funkat bra, Nu i eftermiddag fick ytterligare en av oss gå hem,,men det var inte hon som var sjuk utan det var hennes mamma som visst var ganska dålig och hjärtsjuk så det är ju klart att hon stack hem då! men nu kanske inte hon heller kommer imorgon?
Men man får helt enkelt ta en dag i taget!!
Nu ska jag bara jobba imorgon oxå sen är jag ledig på Onsdag, då ska jag försöka koppla av allt vad jag kan! :)
Fast oftast har man ju så mycket annat att göra när man är ledig som man inte gör de dagarna man jobbar.

Idag är det ett riktigt *soffväder* mörkt, deppigt, blåsigt och allmänt trist att bara titta ut...men mysigt att vara inne i värmen och tända upp lite smålampor.
Så det är precis det jag ska göra NU!!!
tända lite lampor, krypa upp i min sköna fåtölj med en filt och sätta på en av filmerna som jag hyrde med mig hem igår.

så alla ni där ute..ha en fortsatt trevlig Måndagkväll!!



Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja höstlikt verkligen.... och vi hade också personal sjuka hos oss... som sagt HÖST.



Lön ja... nu ska jag hålla kurs 8 kvällar och komer tjäna lite extra givetvis kommer då saker att hända..så pengarna kommer liksom ändå bara försvinna. Hm... KUL



Nu ska jag med slappa lite... ja slappa samtidigt som jag jobbar. Ska planera upp morgondagen... jag ska ut med en grupp barn och hitta på ngt...får se vad det blir.



Kram

2009-09-28 @ 19:10:35
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0