jag tror min dotter döljer nåt för mig?



ja jag sov ju inte till 10-11 som jag trodde att jag skulle göra :) utan jag vaknade typ halv 8 och då steg jag upp o kallade på Denise, dags för henne att gå till skolan ju. Jag har fått för mig att hon döljer något för mig??

jag är givetvis inte säker men något säger mig att det är NÅT som hon inte talar om.

Hon säger ju nu att hon har sin s.k *enmånadsgrej* men jag litar inte riktigt på henne och det gör mig såklart jätteorolig!! jag MÅSTE ta och fixa skydd till henne eftersom jag vet att hon är sexuellt aktiv med sin pojkvän..ALLDELES för tidigt JAG VET!! men hur kan man hindra det då?  Det enda man kan göra är att PRATA FÖR henne och rek att vänta, det har både jag och hennes storasyster gjort, men det funkar lixom inte alltid!

Men på nåt sätt ska jag nog försöka klura ut om hon har sin *enmånadsgrej* eller inte? för jag kan vara ganska finurlig när det gäller att luska ut saker och ting! ;)

Jaja...nu ska jag ta och fixa frukost till mig, var och handlade igår efter jobb så där finns mycket att välja på i kylen *hihi* Sen kommer min mamma hit och det ska bli kul att sitta o flabba med henne lite *L*

see you later alligator


PÖSS


Kommentarer
Postat av: Malou

Hej tack för kommentaren. Ja visst har det gått fort.

trevlig blogg du har, hit kommer jag igen

Malou

2009-09-30 @ 09:08:32
URL: http://hacker.bloggagratis.se
Postat av: Jayne

hej på dej. jag tycker du gör rätt i att fixa skydd, efetrsom nu ändå är aktiv så kan du lika bra göra det bästa av detta.ja eller hur man nu ska säga.

Hoppas du haft en bra dag, lite blåsigt kan man väl säga men men men... man får hålla i hullet...ha ha ha

Min klippning.. ja du det blir ju bara liiiiiite på topparna denna gången, ska ha ner det nu så. Men slingor behövs..huuuuu

Ska snart tillbaka på jobb oh hålla i kurs...så hej svejs.

2009-09-30 @ 16:09:30
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0