män och städning....jaa jisses!!

hej bloggen

igår orkade jag inte skriva nåt, jag var helt slut i kropp och själ igår när
jag kom hem att jag bara satte mig i min fåtölj och kollade tv och
satt och slummrade mellan varven.
Idag känns det bättre,,kan det vara för att jag vet att jag är
ledig imorgon??
Mmm...jag tror nästan det!! ;)
I början av veckan trodde jag ju att jag skulle vara ledig som idag
men nä det är ju inte förrän imorgon men skönt det oxå eftersom
jag sen jobbar hela helgen!

Idag när jag kom hem så var Danny i full sjå med att städa här hemma
bl.a badrummet som var klart när jag kom hem o därefter skulle
han gå på att rengöra kylen...Hmmm....

HADE HAN FEBER?

nejdå...men han ska ju ha pokerkväll här på Lördag och då måste det
såklart fejjas och grejjas.
Det värsta är att han ser typ bara NÄR HAN STÄDAR!!
han ser aldrig när jag har gjort ***något extra***
och det kan störa mig vansinnigt mycket!!!
han ska alltid själv påpeka att han är så DJÄKLA DUKTIG

men herregud!!! Hur många gånger har inte jag varit duktig då? utan att behöva

höra om det hela tiden?
Visst e han duktig på att städa när han väl sätter den sidan till men
MÅSTE man hela tiden säga


***ja lille gubben...du har vart jätteduktig nu***


***ojjj...så fint du har gjort lille gubben***


***men shiiiit gubben..så här rent har det inte vart sen jag träffade dig***


SUCK


JAJA...nu ska jag bädda rent i sängen, hänga upp tvätten, fortsätta med middagen

och sätta in rendisken från maskinen

men jag LOVAR

du behöver inte säga att jag är duktig, för det vet jag redan!!!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Jag ska inte säga att du är duktig men att det var bra att du fixade allt detta, väldans bra!

Min käre make kan också göra så här, ja städar och fixar en del men alltid ska man veta ATT han gjort det. Idag har jag dammsugit hela ovanvåningen.

Eh.. jaha?? Jag har gjort mat, tvättat, fixat med barnens läxor, fixat med deras gympapåsar.. just ja jag tog också in posten och handlade. EH... och???

Saker som är självklara i ett hem är väl just självklara???

MÄN

Kram på dej... och jag håller med dig... TUR att vi alla är olika.

2009-09-24 @ 18:43:51
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0