min katt kan vara farlig för din hund! så pass upp!



japp...för en timme sen ca såg det ut såhär från mitt köksfönster!
RIKTIGT...RIKTIGT ruggigt väder var/är det idag
Rena rama hösten!!

Och inte nog med det!
fyyy tusan vad det har börjat mörkna snabbt nu på kvällarna
för tusan mörkt redan klockan 8 på kvällen!

jag var ute sista rundan med Felle o smulan


 

jaa...smulan ÄLSKAR att hänga med på våra doggirunder! :) och

det är faktist ganska mysigt att ha henne med sig! precis som om hon håller

koll på en, en gång attakarade hon faktist en ganska stor hund som började
skälla på felix...TRODDE INTE MINA ÖGON!
men hon rusade mot hunden och sköt rygg och med väldigt tjock svans!
jättekul att se men just då var jag livrädd att hon skulle hoppa på hunden o
klösa honom i ögona.

Hmmmm......
Vilken rubrik det hade vart i tidningen sen!!!

KATT SKYDDAR SIN MATTE OCH SIN HUNDKOMPIS GENOM ATT HOPPA UPP
OCH KLÖSA EN ANNAN HUND I ÖGONA!!!


HAHA...ja man vet aldrig vart man har de små älslingarna.

 


Kommentarer
Postat av: Alma

Ååh, vad söta djur ! :)

2009-09-05 @ 20:53:43
URL: http://lloki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0