nu ska jag hålla kväll.

Jahapp
så var nu middagen avklarad
gott men det hade vart ännu mer gott om jag inte fortfarande
hade varit mätt i magen efter burgerking besöket
så det blev bara en liten tallrik middag idag


har även lagt undan till töserna eftersom ingen av dom är hemma

Lisette jobbar o Denise är med Viktor och hon var heller inte så hungrig,

ville äta när hon kommer hem.

Diskmaskinen är igång och jag har förberett allt inför imorgonbitti

såsom laddat kaffekokaren, lagt fram kläder och lite annat smått som

man inte orkar göra på morgonen.

Nu ska jag bara ta och slå en signal till min lilla mamma och
höra hur det är med henne och sen ska jag hålla kväll
har lånat några filmer av grannen
Mannen kollar just nu på en since fiktion (eller hur det stavas)
men jag gillar inte såna filmer så den fick han behålla för sig själv *L*


kan inte komma ihåg att jag sett nån av dessa så finns väl alltid

en av dom man kan titta på :)

ha nu en jättebra kväll alla folks!


Kommentarer
Postat av: Alma

Gott det ser ut :)

2009-09-06 @ 18:59:17
URL: http://lloki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.

Vi har samma dörrmatta ser jag! ;)

Vilken film blev det nu då????

Jag har också laddat kaffekokaren, lagt fram kläder, packat väskor...japp..redo.

2009-09-06 @ 21:02:28
Postat av: jayne

det var jag

2009-09-06 @ 21:03:03
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, maten ser god ut, synd bara att jag undviker ris....ja, jag går fortfarande på GI men jag syndade nu i helgen lite. Men nu är det hårda tag igen. Jag ska bara hålla på ett tag till sedan ska jag försöka äta ris, pasta och potatis igen men i nyttigare former, fast jag tycker att jag sagt det tidigare men inte kommit till skott. Magen mår så bra av dieten. Det var snygga utelampor du köpt, bara en sådan grej att man kan köpa trädgårdsgrejor är min dröm. Jag har lyktor hemma som jag köpt för längesedan som jag aldrig använt, funderar på att ge bort dom nu, har legat där i ett par år. Snygg bikini ni hittade synd bara att man inte kan följa med....ha en bra dag.

2009-09-07 @ 11:54:05
Postat av: Baby Melody

Jag blev hungrig när jag såg tallriken!:)

Ser gott och nyttigt ut! :)

<3

2009-09-07 @ 14:31:17
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0