dags att införskaffa sig ett par gummistövlar.

Ett ruskigt väder har det varit idag, man har verkligen kännt att hösten är på väg med stormsteg!
Gick ju med mina tygskor på jobbet och eftersom man springer ute så mycket så blir ju skorna en aningen blöta och det är inte kul.
Så jag funderar faktist på att köpa mig ett par gummistövlar att ha stående på jobbet, så kan man plocka fram dom när det är sånt där busväder med regn hela dagen!
finns så många olika roliga gummistövlar idag för både vuxna och barn och jag satt o kollade på nätet och jag
fastnade för dessa!!


gummistovlar.jpg              Klicka för att förstora bilden

Tycker att dom är skitsnygga bägge paren så frågan är om man inte ska ta och köpa ett par till jobb och ett par att ha här hemma när man typ går ut med hunden.

Allt har varit lugnt idag, vi håller på att byta lokal på jobbet så lite rörigt har det förstås varit och kommer väl bli så ett tag framöver, men blir nog bra när det är klart...bättre luft där vi ska vara hädanefter i alla fall och större utrymme. Idag är det lite trångt!

Precis hämtat denise från Viktor och nu ska jag snart inta ryggläge...en spännande dag väntas imorgon efter jobb!
gonatt all folks!


Kommentarer
Postat av: jayne

hepp på dej



JA...imorgon klockan 18.30...ses vi då igen...woooow. Lika unga och lika vackra så klart... (ha ha ha ha...)



Kanske får jag ta mina gummistövlar imorgon då?? Jag har ett par randiga...alla möjliga slags färger på dem...



Kram

2009-09-03 @ 22:01:04
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0