tack tjejer!!!

Gomorron kära lilla bloggen

sov ut ganska länge idag och det var riktigt skönt vill jag lova :)
jag vill TACKA ER TRE UNDERBARA TJEJER för en toppentrevlig kväll
det var så himmla kul att träffa er igen och jag gör MER ÄN GÄRNA OM DET!!
VARFÖR
var jag överhuvudtaget nervös innan för att träffa dom???

Det var ju precis som förr...alla var sig lika, både till utseende och till sättet så man

kunde helt enkelt vara sig själv.
Det blev många skratt ( så att tårarna rann mellan varven)  men oxå

lite allvarligare samtal, SÅ LÄTT ATT PRATA MED ER!!

Jaaa...fler sådana träffar TACK!!!

Det enda jag stör mig på idag är att jag inte fick tagit några foto på er/dom
men det kommer ju fler gånger!
ELLER HUR???
Känner mig helnöjd med kvällen!!
TACK FÖR ATT NI FINNS!


jag innan jag åker iväg för att träffa mina vänner
fjärilarna var många i magen just då! :)



Kommentarer
Postat av: Jayne

Du när jag satt här hemma efter träffen så var jag så lycklig. VILKA underbara vänner jag har (haft). Tack vare er klarade jag av min tonår, det är jag säker på!

Vilka äventyr vi gjorde tillsammans... herreguuuuuud.

OCH som du skrev..det var som vanligt.. inga prestiger eller konstiga grejer..vi kunde vara oss själva och dög utmärkt allihopa..för vi är ju bäst.

Tänk att inte alla killarna fattade det...stackars dom!!!

Kram...klart vi ska träffas igen!!!!!!!!!!

2009-09-05 @ 15:31:56
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag hade också det så jäkla mysigt och kul.. Tack för att du fortfarande är min vän..

2009-09-06 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0