nä..nä..nä...hur mycket ska man tro på egentligen?

 så här såg jag ut idag för den som nu e intresserad *L*

09

jobbigt som sören på jobbet har det vart idag, tung i huvudet...varm i

kroppen och fortfarande en känsla av att ha *lite ont i halsen*

LIVRÄDD FÖR ATT BLI SJUK NU!!!

så jag försöker nog kämpa emot det jag känner i kroppen känner jag.
Denise skrev nyss ett sms till mig som löd så här
***mamma får jag va hemma imorgon***
JAG till henne *** varför då?***
HON ***jag känner mig dålig***
JAG ***ok...då e du hemma men går inte ut på eftermiddagen***
HON ***men viktor kan väl komma***
JAG ***haha...näää inte en changs..e du sjuk så orkar man inte träffa nån***
HON ***men snälla!!! vår sista vecka ju***
JAG ***SLUUUTTTAAAA***


Mmmm....nu väntar jag bara på fortsättning!!
UNGAR ALLTSÅ!!!
men där ger jag mig inte!! varför vara hemma om man är sjuk o sen ändå
ha kraft att orka träffa pojkvännen? haha...nä..nä..nä..
DEN GÅR JAG INTE PÅ!!

hade du gjort det som förälder?


Kommentarer
Postat av: Jayne

NEPP!!!!!

Men som tonåring hade jag nog försökt... men som mamma NEVER EVER...hi hi hi

Vad då sista veckan....??? De ska väl fortsätta träffas när ni kommer hem igen... ;)

Nyttigt att sakna varandra eller hur... hrrrrm... "vuxensnack"

Hoppas du kryar på dej ordentligt nu

2009-09-08 @ 21:11:56
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Jayne

mmm... en gång i tiden var jag Jayne... bara sådär... så blev man någons tjej..någons sambo, fru.. och mamma... Vem är jag sedan när de ska stå på egna ben... ;)

Dax för sladdisar....ehhh... hi hi hi hi

2009-09-08 @ 21:28:36
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0