var finns alla bikinis?

Godmorgon!!

Idag ska jag ut med minsta dottern Denise och leta efter en bikini till henne,,,kollade runt lite igår när jag var och handlade resväskan men herregud...fanns inga bikinier någon stans ju!!
Klart det är ju september nu och kanske lite sent för att köpa en bikini nu när sommaren är slut.
Men dom kunde ju ha några framme i alla fall...menar det finns ju faktist folk som åker på semester...finns ju faktist folk som badar på vintern oxå...i simhallarna t ex...
Tänk om jag inte hittar nåt till henne...vad ska jag då göra?
stadium kanske har? de har väl badkläder framme hela året kan jag tänka mig!
Visst är jag sent ute men det är ju lixom *jag* i ett nötskal hehe...likadant till julen...då blir det typ köp av alla julklappar dagen innan julafton, ÄNDÅ säger jag år efter år samma mening

***NÄÄÄ..MINSANN...NÄSTA ÅR SKA JAG VA UTE I GOD TID***
hahaha...ja jag tror ju själv på det just när jag säger det men icke att det har lyckats ännu....MEN DET ÄR JU INTE JUL ÄNNU!!!!

jaja..nu kommer snart Denise och då ska vi bege oss...håll tummarna att vi hittar bikini till henne!!

so long!!


Kommentarer
Postat av: Andrina, mina gömda tankar och åsikter

Man får se till att köpa i tid.. Men i sportaffärer och sånt borde de ha



Snygg blogg :)

2009-09-06 @ 11:05:04
URL: http://andrinas.blogg.se/
Postat av: jayne

Ja du..antingen var vi alla lika sena eller så var vi lika tidiga den där julen när vi köpte julklapparna på TEMPO och firade det stolt på Mc Donlads... var det 82 eller 83???

Jag är sen----ha ha ha ha med allt--sista minuten och svär gör jag då...attans attans...

Stadium borde ha....!!! Kanske HM? Interpsort på mobilia har nog också.

Lycka till.

2009-09-06 @ 11:15:22
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0