vem är väl bäst?

om inte JAG!!!
ja i alla fall här hemma i denna fam på tekniska saker
verkar det som :)
Blev lite smått galen igår över att inte tv 3 fanns på vår tv längre
utav nån konstig anledning så var den försvunnen?
satte mig och försökte ställa in det men fick inte rätt på det igår.
Danny lovade hjälpa mig med det som idag o javisst försökte han
när han kom hem men " han och tekniska saker är lika med noll"
FUNKAR TYP INTE ALLS!!!

Hmmm...det var väl själve sjutton
jag blev ännu mer frustrerad o kallade ner Lisette
( hon brukar kunna klura ut det mesta )
men icke en changs!!

Satte mig återigen och började smeka o leka med fjärrkontrollen
OCH VIIIIIPSS...
så fick jag rätt på det så nu har vi tv 3 här hemma igen
GISSA OM JAG KÄNDE MIG STOLT?
Jag är helt enkelt bara FÖÖÖR BRA!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0